FAQ

Levering

Hvornår vil min ordre blive leveret?

Vi afsender pakker hver dag mandag til fredag.

Følg din ordre med track & trace som findes i ordrebekræftelsen. Tryk på "Se ordre"

Hvad koster fragten for mine varer?

Prisen vil fremgå af indkøbskurven.

Vi sender desværre ikke til Færøerne & Grønland.

Hvad gør jeg, hvis pakken var beskadiget ved levering?

Send en mail til kontakt@linseswebshop.dk 

Returnering & ombytning

Hvordan er jeres returpolitik?

Fortryder du et køb kan du inden 14 dage benytte din fortrydelsesret.

Vedlæg ALTID ordre nr. i pakken ved returnering.

Send din pakke retur til:

Linseswebshop.dk FOND

Havremarken 4. Hal A3

3650 Ølstykke

Der må IKKE sendes med DAO eller til pakkeboks.

Vi kreditere indenfor 7 dage fra modtagelsen. Der kan gå op til 14 dage før pengene er tilgængelige på kontoen.

Kan jeg ombytte en vare til en anden størrelse?

Ja, inden 14 dage fra modtagelses dagen. 

Send din pakke retur til:

Linseswebshop.dk FOND

Havremarken 4. Hal A3

3650 Ølstykke

Vi kreditere indenfor 7 dage fra modtagelsen. Der kan gå op til 14 dage før pengene er tilgængelige på kontoen afhængelig af betalingsmetode & bank.

For at få den korrekte størrelse skal der laves en ny ordre i shoppen.

Bestilling

Hvordan betaler jeg for mine varer?

Du kan betale med kort eller Mobilepay.

Hvorfor blev min ordre annulleret?

Der kan være sket en fejl under bestillingen. Send en mail til kontakt@linseswebshop.dk.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Din e-mail adresse er indtastet forkert eller så ligger mailen i din spam mappe.

Hvor er min pakke?

I ordrebekræftelsen kan man trykke på "Se ordre" og derefter kan pakken følges via track & trace.

Kan jeg skrive en kommentar til min ordre?

Nej, dette er ikke muligt pt.

Hvorfor kan jeg ikke finde Linses parfume i shoppen?

Linses parfume & cremer forhandles på siden www.leninacoleman.dk