FAQ

Levering

Hvornår vil min ordre blive leveret?

Vi afsender hver mandag.

Ordre bestilt inden søndag kl 10 vil blive afsendt mandag. Der kan ske ændringer fra gang til gang pga. optagelser til tv.

Følg din ordre med track & trace som findes i ordrebekræftelsen. Tryk på "Se ordre"

Er der autograf ønsker kan dette forsinke leveringen.

Hvad koster fragten for mine varer?

Prisen vil fremgå af indkøbskurven.

Der er fri fragt ved køb for over 500 kr.

Vi sender IKKE til Færøerne & Grønland.

Hvad gør jeg, hvis pakken var beskadiget ved levering?

Send en mail til shop@linse.dk

Returnering & ombytning

Hvordan er jeres returpolitik?

Fortryder du et køb kan du inden 14 dage benytte din fortrydelsesret.

Vedlæg ALTID ordre nr. i pakken ved returnering.

Send din pakke retur til:

Linses webshop

c/o Pelican Self Storage

Vermlandsgade 66

2300 København S

Vi kreditere indenfor 7 dage fra modtagelsen. Der kan gå op til 30 dage før pengene er tilgængelige på kontoen.

Kan jeg ombytte en vare til en anden størrelse?

Ja, inden 14 dage fra modtagelses dagen. 

Send din pakke retur til:

Linses webshop

c/o Pelican Self Storage

Vermlandsgade 66

2300 København S

Vi kreditere indenfor 7 dage fra modtagelsen. Der kan gå op til 30 dage før pengene er tilgængelige på kontoen afhængelig af betalingsmetode & bank.

For at få den korrekte størrelse skal der laves en ny ordre i shoppen.

Bestilling

Hvordan betaler jeg for mine varer?

Du kan betale med kort eller Mobilepay.

Hvorfor blev min ordre annulleret?

Der kan være sket en fejl under bestillingen. Send en mail til shop@linse.dk

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Din E-mail adresse er indtastet forkert eller så ligger mailen i din spam mappe.

Hvor er min pakke?

I ordrebekræftelsen kan man trykke på "Se ordre" og derefter kan pakken følges via track & trace.